lalalala

Tänkte köra lite webbcam-historik för dethär året. Let's go
Januari : Såg jag ut såhär, och hade janni å sna på besök.
Februari: Började min och snas blondin-contest. Vi blev lite blondare och jag längtade till st:holm. Som vanligt
Mars : Jag köpte mina lila gaga-brillor, som förr eller senare skulle försvinna under sommarens partaj, och så var det capslockday, som vi tog väldigt seriöst.
April: Vi firade vappen. Det räcker för hela månaden.
Maj: Första maj, mm.
Juni : Vi fick sommarlov, var på popkalaset på årets mest regninga dag.
Juli: Första återträffen, blev väl lite legendarisk. ahha.lol.
Augusti: som inte var den varmaste augusti. Eller åtminstone inte efter helkväll på moppe.
September: Blooondare
Oktober: då vi bara var tröttaaa.. They call it höstdepp. nejmen allt=tråk=vädret
November: Svennena var på besök, onepice <3 partaj me sna.
December: Partajjade lite till









:



Trackback
RSS 2.0