torrt

Senaste

Låt du hörde: she´s like a star

Film du såg: babylonsjukan

Mat du åt: Körv, potatis, salado

Kram: idA

Puss:  idaAa 

Känslan: dunno, ingen. rastlös

Resa: Smesby City! naej men Helsinkii!

Glädje: moppen på service imrn, jak vill köööraa

Dröm: jaao, jadu

Person du träffade: Mammaissh

Personen du pratade i telefon med: Sna

Personen du fick sms av: ida

Gången du åt 7-eleven korv: Förra sommarn, åh stockholm ja längtaar <3

Gången du var utomhus: 10 minuter sen

Gången hela din familj åt middag tillsammans: 15 minuter sej

Saken du köpte: läkeroooool

Allmänt

Ska bli skoj: freeeda, alskat 2 återtäff ! ohyaa

Ska inte bli skoj att: städa till söndaag

Sparar till: ny hjääääälm

Pålägg som gäller: Ooooost 

Önskar att jag var bättre på: att hålla käften i rätt samanhang

Dagens dryck: cokiiiis

Vad saknar du: en ordentlig sommargrilkväll me mina buddeys

Tre band/artister: looptroop, bob, petter/mange/snook

Vad har du gjort idag: Vaknat, dushat, ätit, datorn, ut,in,ut,in, degat

Brukar du svära mycket: no shit.. allt för mycket

Hur tidigt stiger du upp:  efter 10

På helgerna: beror på vad man gjort kvällen innan, 11-12

Vad ska du göra ikväll: mögla

Hur många timmar sover du per natt: 8-9, oftast

Vem är snyggast i världen: De finns för många

Vad är det för veckodag: Onsdag

Bästa saken som hände mig förra sommaren: ooh, alla helgalna utekvällar, rockperry, pungsund, alla vänner

Favoritplagg i garderoben just nu: lätt alla hoodien, spec den gråa usual från H&M


Längd: 173-5

Vikt: ohoho, tillräckligt

Byter gärna garderob med: kattis

Byxa eller kjol: byxeer

Senast utlästa bok: har inte läst ut en bok på 3+43349495 år

Mitt rum kan beskrivas som: mysigt, stökigt, litet

Mig själv med tre ord (just nu): uttråkad, trött, festsugen

Jag tränar: Väldigt sällan efter jag slutade lira boll

Jag ville bli när jag var liten: veterinär

 










:



Trackback
RSS 2.0