Dag 1 – Presentera mig själv

Anna Back här hej. Mera känd som Bertil bland mina homies.
16 vintrar/höstar.
Från Vasklot, Vasa, Finland  (wtf = welcome to finland.) Vasklot är ett
mysigt litet place nära vattnet och ca 3 kilometer in till stan.

Vänner och familj. Jao, inga syskon och jag bor med mamsen i en mysig lägenhet. Och tax-snauzern ebba såklart. (sna å, påpekar hon.)
har inga vänner. nejmen. jo. flera liter. här får ni bilder på dem.
osv.

Musik
Jadu, allt från promoe till in flames. galet. absolut. Meeen..  without music, life would be a mistake

Skola

Går i VYI, media. Ni som har läst min blogg tidigare så bör har märkt ( haha )
Men det är en mysig linje, ganska liten klass. Rekomenderar den, absolut. Dessutom går jag i Kombigymnasie , så jag kommer få både yrkesexamen och student.









:



Trackback
RSS 2.0