Dag 7 – Min bästa vän.

Om jag inte väljer denhär personen så kommer jag trogen bli mörbultad, nermalen och alla andra saker man kan tänka sen ..
Haha nejmeeeen .. Den personen som jag hållit ihop längs med, gjort allt med, upplevt allt med och har mina mest minnesvärlda moments med är ... Sandra sna fucking Johansson. Suprise.

Vi kan aldrig hålla något seriöst, inte ens när det ska föreställa att vi "bråkar" .
Jag tror att vi har hållit ihop i vårt och torrt i 4 år nu, och vi har mångaaaa framför oss ännu.
God bless att vi aldig har gått/kommer gå i samma skola, ingen skulle orka. Vi kommer troligen på samma penionärshem, och lika jobbiga då också. Tack till alla andra som orkar stå ut med oss .
Det bästa med mig och sna, (som säkert oxo är orsaken varför vi slipper bråka) är att vi e så jävla ärliga mot varandra ! fedt skööönt mannen ! så slipper vi drama på köpet (hahaha) Klart, missförstånd sker , men sånt kommer vi över !

Och så har vi ida, som absolut också ligger på delad förstaplats med sna.
IDA
Min själsfrände, min andra hjärnhalva, och min andra mentala sida. Det som inte jag vet om henne, exsiterar inte. Haha nejdu, men i allafall, hon och jag har nog lite samma som med sna, bara ett snepp seriösare. Fast ne, jag Sna och Ida är nog värsta trion ever. Sad but true. Vi kommer hålla ihop tills vi dör.
Den dagen som ida hade packat sina väskor och satte sig på tåget för att flytta tilbax till Åbo, var nog den värsta dagen på hela sommaren. Tacka gud för att hon återvände !
Fast vi "bara" har känt varandra i 3 år, så har det varit 3 wunderbara år, och vi ser framemot resten !
Sen har vi ju alla andra gamla och nyinskaffade buddeys, tror ne vet vem ni e och keep it bertil !

Postat av: SNA

alltså anna... jag ljuger ti dig 24/7 :(



haha nånej, SKÖÖNE ANNA,



ska bara säg, y0u w1ll 4lw4ys b3 my br0th3r fr0m 4n0th3r m0th3r ! <3



ps.sant,du sku ha blivi dödad om du int sku ha valt mig.................................................................................. skema CDXDXDXD

2010-11-30 @ 21:10:09








:



Trackback
RSS 2.0