kybäs

ENASTE - Låt du hörde: Rihanna - only girl (50 ggr i rad) Film du såg: Rallybrudar. Mat du åt: HABURGAREE. Kram: säkert ida Puss: dunn0 säkert ida oxo. Känslan: Trött Person du träffade: Mamma Personen du pratade i telefon med: id4. Personen du fick sms av: ida. otroligt nog. Gången du var utomhus: 1 timme sen Gången hela din familj åt middag tillsammans: idag. Saken du köpte: mat

ANNAT - Ska bli skoj: Höslov/nästa helg me happy family Ska inte bli skoj att: Städa, säkert. Sparar till: Dokankamera, lr snarare en mindre och lättare en. Pålägg som gäller: OST. Önskar att jag var bättre på: Att göra saker jag lovat. Dagens dryck: Vatten Tre band/artister: Promoe, , vitergatan och rihanna. haha.Vad har du gjort idag: roadtippat och sovit Brukar du svära mycket: Way too much. Hur tidigt stiger du upp: Oftast efter 10. Vad ska du göra ikväll: klockan e 00.16, så sova Hur många timmar sover du per natt: 6-8 timmar. Vad är det för veckodag: Tisdag. Längd: 1730 millimeter. Vikt: Tillräckligt. Byter gärna garderob med: kenza/kattis. Byxa eller kjol:Byxor. Senast utlästa bok: ... Mitt rum kan beskrivas som: Litet och horisontell garderob. Mig själv med tre ord (just nu): Trött, cool, och uttråkad. Jag tränar: När jag villJag ville bli när jag var liten: bäst.

Postat av: Malin

SVAR: Håller verkligen med! Och när man kan göra något så litet och det ger pengar till dem så är det ju klart att man som bloggare gör det man kan! Det tycker jag verkligen att ALLA som bloggar borde göra för att stödja något så viktigt!

2010-10-19 @ 23:30:39
URL: http://malyn.se
Postat av: natali

Tack så sjukt mycket ! du får gärna följa mig via blogglovin :D

2010-10-20 @ 08:10:55
URL: http://natalinikola.blogg.se/








:



Trackback
RSS 2.0