We were a thousand miles from nowhere

Sammanfattning sommaren 2011:

- gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr?

hmm .. Tror jag aldrig suttit så många timmar i bil under en månad tidigare. Varit hjälpledare. Skaffat en things-to-do-före-jag-dör lista. 

- dog någon som stod dig nära?
Ne!

- vilka länder besökte du?
fiinland

- är det något du saknar sommaren 2011 som du vill ha sommaren 2012?
more love homies! 

- vilket datum från sommaren 2011 kommer du alltid att minnas?
Minns aldrig när jag gjort vad.

- största misstaget?
Åh, hela sommaren har varit ett stort misstag om jag tänker efter. Har lovat mig själv (och dig) att inte skriva någonting mer om allt det där, för allt blir bara FEL FEL FEL, men... Äsch, skiter i.

- har du varit sjuk eller skadat dig?
Nepp!

- bästa köpet?

bandeos (?)

- vad spenderade du mest pengar på?
Trip, giftpinnar och mat.

- gjorde någonting dig riktigt glad?
Var ska vi börja?

- vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2011?
Kommer endå göra en remembersummer011 lista. wait and see

- var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?
same shit

- vad önskar du att du gjort mer den här sommaren?
Träffat mera gamla vänner! 

- vad önskar du att du gjort mindre?
Varit mindre fittspik.

- hur tillbringade du midsommarafton?
bästa vännerna - shots - grill 

- blev du kär i sommar?

Nej , ger någon 600 kilo godis när jag blir.

- hur många förhållanden?

Zerooo ! 

- favoritprogram på tv?
Har tittat på tv ca. 0 timmar i sommar. Förutom MTV .. 

- bästa boken du läste i sommar?
Dan brown ! ALLA DE

- största musikaliska upptäckten?
inget speciellt.

- något du önskade och fick?

inget jag kommer på. Djungelvrål av gaga och mask. 

- något du önskade dig men inte fick?
gimme som looove ! näemen en flera kilometer lång longboardtur. 

- vad gjorde du första dagen på sommarlovet?

Stranden med världens bästa bryydar

- finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
KÄRLEK. Och mindre tonårstankar.

- vad fick dig att må bra?

Musik och alla galna nätter

- vem saknade du?
Svennesläktingarna!

- de bästa nya människorna du träffade?

jessica it iz! träffade och träffade , men kom närmare! Och de älskade konfirmanderna 



puss hej











:



Trackback
RSS 2.0