2O1O för er mer nyfikna

1. Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?
Javisst, ny skola, blondare hår, lärde mej köra min hässt ordentligt. och massa mer
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inge , så knappast. Vad jag minns iaf ?
3. Fick någon du känner barn?
Jo, eller morsans vänner
4. Dog någon som stod dig nära?
Ne, skönt
5. Besökte du några länder?
Svenneland i juni, javisst
6. Är det något du saknade 2010 som du vill ha 2011?
Näe, inte vad jag kommer på
7. Vilket datum kommer du alltid att minnas?
5 juni, grundskolan färdig foor evaaah
8. Vad är det bästa som hänt dig under året som gått?
Skriban, för att börja med, fick ju sina efterföljder och nu har jag ett awesome kompiscrew. Och at jag valde media, troligen.

9. Vilket var ditt största misstag?
Lyckades inte med något värre, men vissa saker skulle man ha kunnat lämna ogjort

10. Vilket var ditt bästa inköp?
Mina rosa wesc-hörlurar , som nu , och har varit några månader tibax, helt sönderspelade.

11. Vad spenderade du mest pengar på?
Mat, lätt.



12. Vad gjorde dig riktigt glad?
Sommaren, och musiken.



13. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jofan, jag skadar alltid mig någonstans. Orkar inte räkna upp allt. 

14. Vilka låtar eller artister kommer få dig att tänka på 2010?
se några inlägg ner.
15. Mådde du bättre eller sämre under 2010 än vad du gjort tidigare år?
Lätt bättre

16. Finns det något du önskar att du lagt mer tid på?
Röra på sig lite mer skulle väl inte ha suttit fel

17. Finns det något du önskar att du lagt mindre tid på?
Datskiiin

18. Hur var din julafton?
Mysig, firades med nära å kära

19. Blev du kär?
Ne, tråkigt nog

20. Vilket program har varit det bästa på tv?
Gleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

21. Hatar du någon som du inte hatade förut?
Nej, men visst. Några har man tappat respekten för

22. Vilken var den bästa boken du läst under året?
Tråkigt nog minns jag aldrig vad böckerna som jag läser heter. Men det var en pocketbok som jag läste under min försenade hesaroadtrip i våras.
23. Vilken var din största musikaliska upptäckt?
Rytterstam, oskar linnros, jedimtrks, och återupptagit kontakten med in flames. säkert massa mer.
24. Önskade du dig något som du fick?
Javisst
25. Önskade du dig något som du inte fick?
hm, dunno. Jo en ny podd.
26. Vilken var årets bästa film?
och jag minns fortfarande namnen ..
27. Vad gjorde du på din födelsedag?
Partajjade med familjen !
28. Vilka var de bästa människorna som du träffade?


29. Hur skulle du beskriva din klädstil?
Chill, tar det jag vill ha på mig, ungefär.
30. Vad fick dig att må bra?
Vännerna, lätt
31. Vem saknade du?
Svenne-kusinerna ! och nu på senare mina högstadie polaree
32. Vilken var din bästa månad?
juli, tror jag.
33. Finns det något som du skulle kunna ha gjort bättre?
Betygen från 9an. absolut. men de e over and out nu

34. Hur kommer nästa år att skilja sig från det här?
Inte desstumera, mera vänner, mer av allt posivtivt. That's it.









:



Trackback
RSS 2.0