Vi har någonting för dig Bertil....


(observera vårt nya koövertäckeöverbordet)




Nu ska jag faktist ta å skriv om min bästa vän Bertil of Vasklot.
Har nu ca. känt dig i 4-5 år, då vi första gången träffades skulle jag verkligen villa ljuga å säg att de va på övisdisco....Men nej,de var på en minigolfbana... Bra plats för att starta en vänskap.
Men jag tycker du är en jävligt skön kviinno som vet var hon vill ha sina ägg stekta! Så ere som e ska va.
Vi ha varit med blandade vänner genom dehär åren, vissa har vi slutat umgås med,vissa inte, men endå har det alltid varit vi (varit vii.....*operamusik*) vilket jag är glad över. Du har så torr humor så den blir bra, jag tror egentligen jag fick min humor av dig så jag borde väl skylla på dig hedå... hehe nee,men jag vill tacka för det.
Tack för att du alltid ställer upp,tack för att vi int har SUPERDUPERDRAMa i vår vänskap, tack för att du körde henke då jag inte orkade, och tack för alla fina skratt vi har haft tillsammans,jag vill hoppas att vår vänskap håller förevigt, åtmiståne tills vi sitter på samma ålderdomshem,där kanske det kan börja med drama......
nejmen, ring mig då du sir dehe så ska vi planer när vi kan synnas, ha sakna dig, PUSS <3









:



Trackback
RSS 2.0