what to ware.

Fredag var ledig dag från min sida, och resten av VAKA10R's sida, eftersom vi hade jobbat in timmarna medan högstadieeleverna var på studiebesök. Så långhelg sitter aldrig fel. Dagen spenderades på stan och senare nattetid med mina kära vänner. suprise.

Meen , nu till saken. Igår blev jag inbjuden till min kära vän miljas 18-års party (som vi förövrigt ska fira vilt) och temat var .. tötötötö COCKTAIL. Damn it , var ska man hitta en snygg klänning i denhär stan ? Hoppas egyptsierna har något att komma med. Eftersom jag inte är någon brud som springer omkring i klackskor dagarna i ända, så skulle det också sitta med ett par nya klackar.
Men den biten med skor lär jag knappast undvika, eftersom min kära resepartner jannike är mer eller mindre skokåt. (fast du har pojkvän, vet ja om ditt undre kall efter skor.) Så det lär väl lösa sig.
Vilken otroligt tråkig bild, men ni får överleva.









:



Trackback
RSS 2.0