Miniupdate för mer intresserade.

Sportlovet var inte mycket till SPORTlov, men att ta det lugnt behövdes också. Skriver som min kära vän ida ;
Sportlovet har varit riktigt lyckat. Jag har spenderat mycket tid med familjen (den andra alltså) och luffat runt lite här och där. Vem vill sitta hemma liksom när det inte är ett måste?

måndag-tisdag-onsdag så gjorde jag inte mycket, kvällarna var mer eller mindre fördrivna i endera s40 eller i sandviken.
tordag-fredag befann vi oss i macmo(gaga, som sagt, jag lär mig aldrig.tack-kiitos), som ni säkert har lagt märke till. Skulle igentligen träffat skyttebruden, men ack efter tordagens intag av vuxendryck var vi inte pigga nog att dra oss mot stan före sjutiden. Synd, eftersom jag inte sett henne på okänd tid. Jävla vinter. Mot de nattliga timmarna hoppade jag, ida och bambi in i feelisbussen och styrde kosan mot abc ( suprise ) för att käka annan mat än nudlar. Hittade några minde nyktra brudar och diskuterade med dem tills vi begav oss hemåt.
lördag dag bestod av sömn. Helt kola. På eftermiddagen damp grannarna som hade hittat hem från englad in, käkade lite mat och efterätt. Klockan åtta begav jag mig i dushen för att någon timma senare bli upplockad av mask och gaga , för att senare hämta upp alex och ida. Styrde s40 mot vörå för att hälsa på ina en sväng i det blåsiga vädret , och efter det sattes gps-en på riktning mot petalax, där vi skaffade några nya bekantskaper och disskuterade gamla. Runt 03.00 hade jag fötterna på fast mark i vasklot.
Söndag: Sova - äta - pissa - Sova - äta - gå ut med hunden - repeat
och nu är det måndag. So long fellas !
såhär känner jag mig idag. hejdå

Postat av: gagaaaaaa

va int vi i maxmo på torsdaaaaag? :D

2011-03-10 @ 19:10:19








:



Trackback
RSS 2.0