Reciprokörer:

BRUKAR DU KOMMA I TID:
Ofteast, ja.
HAR DU BRA KONDITION:
Its getting better, YEAH GYM YEAH
NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:
nångång tidigare i veckan
HUR KÄNNER DU DIG NU:
MEN VAFAN HELG SNART IGEN-mode. uttråkad.
VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER:
alltså jag har kläder i alla olika färger. Promise dude.
KAN DU LAGA MAT:
Javisst
VAD PLUGGAR DU:
media ♥
BLIR DU BRA PÅ KORT:
Ibland. Förr blev jag ALLTID bra på bild. Vad hände med det gulliga smajlet?
NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:
Oj, minns inte, och minns inte. Troligen för att jag skrattat så mycket.
VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:
Nepp.
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:
Helt okej. 
DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:
Saft.
ÄR DU NYTTIG:
visst. jag älskar kebab.
HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB:
Jo
ÄR DU BLYG:
Nja, inte direkt.
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
Tolv.
VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST?
Endera tekken eller cod.
VILKET TV-SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL?
rayman, torsk , ratchet and clank
HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?
Passlit.
HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?
Nep!
JAG SOVER:
Som en sten.
VAD SA DU SENAST?
jMm , säkert.
VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?
Nä :(
VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:
Ingen, men så om. Ida.
VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
en timme på gymmet.
HAR DU SNYGGA SKOR:
Sure!
VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:
aifan du ska å ut. (till min hund..)
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
yaman
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:
Nup
HAR DU KÖRKORT:
moppe. eeeeett fuuuucking åååååååååååååååååååååååååååååååååår....
ÄR DU ENSAM NU:
jao
VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA?
(nästaalasöndagkvällatm) eeehehee JEM KNOWS !!!! fucking fantastic <3 Men åker troligen ner till stadi med klassen i veckan, ska bli fedt kul jao!









:



Trackback
RSS 2.0